Facebook

ObseSS501

ObseSS501

joi, 27 ianuarie 2011

Park Jung Min vorbeste despre cariera solo si despre SS501


         Recent,Park Jung Min a revenit pe scena k-pop,cu un album solo intitulat "Not alone". Si asa cum spune si numele cantecului,Jung Minnie nu este singur (Not alone).

“Chiar la gandul ca voi parasi temporar SS501,m-am gandit -Oare ar trebui sa ma opresc,sa nu mai fac nimic?- Cu o asemenea stare de spirit, am trecut prin momente grele si chiar am ajuns sa ma gandesc gresit -Oare ar trebui sa renunt la viata aici?-Totusi,datorita faptului ca exista multi oameni care au crezut in mine,si au fost convinsi ca voi reusi si singur ca Park Jung Min,si nu numai cu SS501 ,am fost capabil sa trec peste clipele grele.",a marturisit Jung Minnie!!!
El a spus toate acestea cu zambetul pe buze.Albumul sau solo este plin cu cantece care relateaza propria sa poveste.

Jung Min a mai spus:"Mi-am exprimat sentimentele in fiecare vers si as minti daca as spune ca versurile pentru NOT ALONE sau DO YOU KNOW au fost scrise fara a ma gandi la ei(la membrii SS501)." Lui Jung Minnie ii este foarte dor de colegii sai,de membrii SS501.

De asemenea,Jung Min a mai spus ca el planuieste ca in fiecare an sa lucreze cu colegii sai de trupa,pentru un nou album,ca SS501.El isi continua ca si pana acum prietenia cu ceilalti.

El a mai precizat:"Noi intotdeauna discutam despre revenirea noastra(toti 5).Totusi,decat sa ne grabim si sa lucram impreuna pe nepregatite,dorim sa punem deoparte cele 2, 3 luni in care sa realizam un album impreuna si sa fim cu totii.Mai mult decat o promisiune virtuala,acesta va fi un album pe care fanii il vor astepta ca pe alesul inimii!. Toate agentiile din care fac parte membrii SS501 sunt de acord cu acest lucru,numai ca momentan suntem inca ocupati fiecare cu activitatile solo."

............................................................................................................................................................................................................................................................................

Intr-un alt interviu,Jung Min a mai spus:"Noi nu suntem singuri.Suntem Unul !. Voi fi pentru totdeauna un membru SS501!"
El a mai precizat:"Poate ca suntem in companii diferite,dar am promis ca prima conditie(prima prioritate) este ca trebuie sa ne reunim sub numele de SS501.
SS501 nu este rivalul meu!!! Eu si colegii mei vom fi impreuna toata viata ...!"

De asemenea, la un fanmeeting recent al lui Jung Min,invitatul special a fost nimeni altul decat Hyung Junnie!!! ...atat de dragut!!!!!!!!!!


Ceea ce a marturisit Jung Min in interviurile sale,este foarte emotionant.Se vede ca separarea temporara de membrii si activitatile solo l-au maturizat si gandeste mult mai profund.Cu adevarat isi iubeste"fratii" si va face parte mereu din SS501!

Succes ,Jung Minnie!Vei reusi cu siguranta!



Sursa:Triple S Philippines
Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu