Facebook

ObseSS501

ObseSS501

duminică, 30 ianuarie 2011

Park Jung Min a avut ocazia sa debuteze ca membru Super Junior






              Pe data de 27 ianuarie,Jung Min si-a facut aparitia la emisiunea Mnet’s “Beatles Code“,unde nu numai ca a dezvaluit cateva fotografii de dinainte de debut ,ci a facut publica si o poveste uimitoare.

El a inceput spunand:"Am fost descoperit de o agentie cand aveam 13 ani.Atunci fusesem ales si in DSPEnt si SMEnt...Astfel,a trebuit sa aleg doar una dintre ele...In acea perioada, SM mi-a spus ca ei pregateau o noua trupa de baieti,o formatie cu multi membri care va debuta curand.Acum ma gandesc -cred ca era vorba despre Super Junior...I-am vazut repetand,de asemenea."

Cand a fost intrebat de ce a ales agentia DSP,el a raspuns:"Am vrut sa ma vad la TV si am crezut ca o sa debutez mai repede in aceasta companie.Asta mi-a influentat decizia!"

De asemenea,el a dezvaluit cateva fotografii dinainte de debut...


Sursa:allkpop.com

Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu