Facebook

ObseSS501

ObseSS501

duminică, 23 ianuarie 2011

Interviu Kyu Jong si Young Saeng


Kim Kyu Jong si Heo Young Saeng au acordat un interviu pentru revista Cosmopolitan,pentru editia din februarie.

Interviul consta in intrebari si raspunsuri.



-Numele tau?
KJ:Kim Kyu Jong

-Ce propozitie folosesti pentru a te prezenta?
KJ:baiatul perfect

-In ziua de Sf.Valentin,ce cuvinte ai vrea sa-i spui prietenei tale?
KJ:Intr-adevar,nu conteaza cat de mult am facut pana acum,inima mea doreste sa-ti ofere totul.Acum,nestiind cand ne vom intalni din nou dupa aceasta plecare,lupta mai demn....Te iubesc!!!
Scris de scriitorul Kim Kyu Jong.

-Care ar fi cel mai insemnat lucru pe care l-ai face pentru fata pe care o iubesti?
KJ:Sa-mi risc viata pentru ea!

-Dragostea ta este...
KJ:Obtine-o si vei vedea...

-Motivul este:
KJ:Cu cat cunosti o fata mai mult, cu atat mai greu o poti intelege...

-Daca te vei i indragosti vei deveni:
KJ:Voi deveni romantic(chiar daca cei din jurul meu spun ca nu mi se potriveste)

-Ce fel de fata te va lasa sa-i arati cel mai bun truc?
KJ:Nu stiu care este cel mai bun truc,pur si simplu ma voi indragosti de acea persoana

-Daca ai avea o prietena,lucrurile pe care ai vrea sa le faci ar fi:
KJ:sa ne tinem de mana, sa mergem la cinema-la o intalnire,sa mergem in parc,la shopping...

-Cu ocazia zilei de Sf.Valentin,ce cadou i-ai oferi prietenei tale?
KJ:Inima mea,care bate numai pentru ea...


........................................................................................................................................................................

-Numele tau:
YS:Heo Young Saeng

-Un lucru pe care ai vrea sa-l faci de Sf.Valentin pentru prietena ta...
YS:Un CD care include un cantec si un videoclip scris si creat de mine personal.

-Cuvintele pe care i le-ai spune prietenei tale ar fi:
YS:Se pare ca am pastrat cuvintele acestea pana acum asa ca pot sa iti spun"Te iubesc"

-Care ar fi cel mai insemnat lucru pe care l-ai face pentru fata pe care o iubesti?
YS:Sa fiu inselat de 5 ori ,si sa ma prefac ca nu am observat...

-Nu ai intalniri...motivul este:
YS:...se pare ca fetele prefera mai mult tipul bad-boy(baiat rau)

-Care este metoda ta prin care te intelegi cu fetele?
YS;Ma prefac ca sunt indiferent...

-Ultima data cand te-ai indragostit a fost pentru ca:
YS:Am fost prea dragut...

-Motivul pentru care nu ai o prietena acum este:
YS:Am facut tot ce aveam de facut.

-Daca ai avea o prietena,primul lucru pe care l-ai face ar fi:
YS:As vorbi sincer despre orice la o ceasca de soju.

-Cadoul pe care ai vrea sa-l primesti si sa-l dai de Sf.Valentin este:
A: Vreau sa primesc o masina si sa ofer inima mea!



Sursa:Triple S Philippines
Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu