Facebook

ObseSS501

ObseSS501

miercuri, 26 ianuarie 2011

Debutul in scena al lui Park Jung Min


   
----






Fostul membru SS501, Park Jung Min, a facut un pas mare spre o cariera solo.
A lansat déjà titlul “Not alone”, dar acum, a demonstrate ca poate domina scena singur in Inkigayo cu debutul sau solo.
Inainte de a pasi in noua activitate pe scena, Park Jung Min s-a exprimat: “Ma aflu sub o presiune imensa deoarece imi incep activitatea solo dar sunt de asemenea, foarte incantat de acest lucru.”
A adaugat: Sunt atat de fericit ca-mi voi arata o noua latura a mea prin aceasta oportunitate. Va voi arata ca am multe aspecte dragute.”
Spre sfarsit, a spus zambind larg: “Vreau doar sa multumesc fanilor care m-au asteptat atata timp. Va rog sa ma urmariti in continuare in activitatea mea.”
Iar performanta sa vorbeste de la sine:



Sursa: *tejfol - allkpop http://www.allkpop.com/2011/01/park-jung-min-is-not-alone-on-inkigayo-debut
Traducere: Ga-Bi@Obsess501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu