Facebook

ObseSS501

ObseSS501

marți, 14 iunie 2011

Tipul ideal al lui Kim Hyun Joong este Lee Hyori!



Recent,Kim Hyun Joong a dat un interviu in care a vorbit despre tipul sau ideal de fata si despre trupele de fete.

In episodul 12 din luna iunie,pe postul MBC, la emisiunea "Section TV",liderul SS501 a raspuns mai multor intrebari.Fiind intrebat despre cum se simte dupa ce a marturisit ca a facut operatie estetica(Intr-o emisiune recenta, HJL a spus ca si-a facut mai demult o operatie la nas,dupa ce a fost lovit de o piatra)
,Kim Hyun Joong a spus:"Nu imi amintesc nimic despre asta.M-am simtit ca si cand mi-am scos creierul si l-am pus la loc din nou."(nu se poate...cred ca asta are legatura cu extraterestrii,de nu-si mai aminteste nimic :LOL:)

Kim Hyun Joong a mai declarat ca Lee Hyori este tipul sau ideal!


Intr-un episod recent din emisiunea "Night after night",de pe SBS,Hyun Joong a mai impartasit cateva detalii din perioda in care era la liceu.

A fost intrebat daca a invatat bine la scoala.HJL a raspuns:"Eram un elev mediu...Nu conteaza cat de mult studiam,existau mereu inca 8 persoane mai jos decat mine "

HJL a mai marturisit:"Am avut o fata care mi-a placut(in timpul scolii),de aceea nu vorbeam cu nici o alta colega de clasa."


De asemenea,la o emisiune radio,Kim Hyun Joong a confirmat faptul ca s-a intalnit cu o celebritate timp de 10 luni.



Oare cu ce dezvaluire o sa ne mai surprinda data viitoare HJL???





Source:allkpop.com
Romanian trans:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu