Facebook

ObseSS501

ObseSS501

sâmbătă, 25 iunie 2011

Kim Hyun Joong vorbeste despre vacanta petrecuta in Jeju Island



Pe data de 21 iunie a fost difuzat un nou episod din emisiunea "Strong heart",la care a participat si Hyun Joong.

In timpul emisiunii,Hyun Joong a povestit o intamplare interesanta.In 2007,HJL a fost intr-un club impreuna cu cativa prieteni,in timpul vacantei de pe insula Jeju.El a dezvaluit:"Eu chiar cantam,dar cand m-am imbatat si a inceput sa-mi fie somn.A trebuit sa merg la toaleta...Totusi,nu-mi aduc aminte nimic ce s-a intamplat dupa asta."

Dupa ce s-a trezit din somn,HJL si-a verificat mai intai mesajele.Telefonul era inchis,iar cand l-a deschis,avea peste 100 de apeluri pierdute.Dupa asta,el a vrut sa se doarma din nou ,dar deodata a realizat ca nu isi aminteste unde se afla.Pentru ca era intuneric,el nu a putut sa vada nimic si s-a gandit ca poate ca a fost rapit si trebuie sa ramana calm.

HJL si-a deschis telefonul din nou,ca sa lumineze incaperea,dar dupa scurt timp telefonul s-a inchis.S-a incaltat si a inceput sa pipaie lucrurile din fata lui.El a povestit:"M-am intors si atingeam lucrurile din camera.Am simtit multe butoane.Cand am apasat butoanele,mi-au parut cunoscute.Mi-am zis:Ah,asta e camera de noaptea trecuta."
Butoanele erau de la masina pentru karaoke.

Dupa cum s-a dovedit,HJL s-a intors de la toaleta,a intrat in camera gresita de karaoke si a adormit.Prietenii lui s-au gandit ca el a plecat sa doarma si au parasit clubul.Dupa aceea,HJL a incercat sa iasa din club ,dar usile erau incuiate...

HJL a inceput sa-si faca griji,dar in final,a deschis usa si a scapat.Cand a iesit afara,a realizat ca parul lui era in dezordine,nu avea bani, a incercat sa-i sune pe prieteni ,dar nu au raspuns,pentru ca dormeau.

HJL a spus:"Pentru ca dormitorul meu era la 40 km,am stat in strada.Am fost ca un cersetor... "



Our Leader flower-boy nu inceteaza sa ne uimeasca:)))))






Source: Newsen
Credit:allkpop.com
Romanian trans:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu