Facebook

ObseSS501

ObseSS501

duminică, 19 iunie 2011

Kim Hyun Joong dezvaluie o intamplare jenanta la "Strong Heart"


Pe data de 14 iunie,Yunho (TVXQ) si Kim Hyun Joong (SS501) au fost invitati la emisiunea "Strong Heart",de pe SBS.
Cei doi au povestit cateva intamplari jenante de care au avut parte,acum ceva timp in urma.

Hyun Joong a inceput sa povesteasca:"Aveam nevoie sa merg la toaleta cat mai repede,in timp ce filmam pentru emisiunea "School of rock"!.Am pierdut sansa sa ma duc la baie si la un moment dat,nu puteam sa ma mai abtin.Am observat ca era o toaleta exact la intrare si am hotarat sa intru,inainte sa vina elevele.Din pacate,am vazut ca erau o multime care veneau si nu am mai intrat...M-am intors in sala de asteptare..."

Spre amuzamentul celorlati,HJL a continuat:"Am gasit o sticla veche de plastic in spatele scenei,am taiat-o cu foarfeca si......Am aruncat sticla de plastic afara,pe geam,dupa ce am folosit-o!".


So funnY ^-^




Source:allkpop.com
Romanian trans:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu