Facebook

ObseSS501

ObseSS501

marți, 28 iunie 2011

Kim Hyung Jun i-a dedicat melodia "Heaven" lui Park Yong Ha



Video uploader:sei12237694@Youtube



Membrul SS501,Kim Hyung Jun i-a dedicat melodia "Heaven" lui Park Yong Ha.

Piesa "Heaven" a fost scrisa chiar de Hyung Jun si este inclusa in albumul sau de debut "Girl",din luna martie.

Park Yong Ha a fost actor/cantaret, prieten cu HJB. Park yong Ha s-a sinucis anul trecut...(Cred ca ati auzit stirea atunci )

Conform mass-mediei sud-coreene, cei doi au legat o prietenie apropiata atunci cand au fost in Japonia pentru activitati.Aveau aceeasi agentie de management in Japonia.

HJB a spus:"Cand am cantat Heaven ,m-am gandit la oamenii pe care i-am iubit ,care m-au parasit,si am vrut sa-mi exprim sentimentele prin acest cantec..."






Source:blog.omy.sg/ss501/archives/date/2011/06
Romanian trans:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu