Facebook

ObseSS501

ObseSS501

vineri, 22 aprilie 2011

SS501 - Interviu -Taiwan ,luna iunie, 2009


1.Ordoneaza membrii dupa criteriul “Cui ii place sa se uite cel mai mult in oglinda?”

YS:Hyung Jun,Jung Min,eu,Hyun Joong,Kyu Joong.


2.Cine se comporta cel mai diferit in afara scenei?

JM:Hyung Jun,Young Saeng,Kyu Jong,Hyun Joong si eu


3.Cine este cel mai superficial?



HJB:eu,JungMin,YoungSaeng,KyuJong,HyunJoong(Hyun Joong este ultimul in clasament,de aceea ar trebui sa fie

cel mai generos).El a spus”Atat timp cat cineva imi cere sa cumpar cina,o voi face”.


4.Daca tu ai fi o fata,cu care dintre membrii te-ai intalni mai intai?

HJL:YoungSaeng,Kyu Jong,eu,JungMin si Hyung Jun.


5.Ce fac membrii SS501,in zilele libere?

HJL:Zi libera…nu exista nici o zi libera pentru lider.

JM:Du-te si insoara-te cand ai o zi libera!


6.Ati vrea sa participati la nunta lui Jung Min in ziua voastra libera?

…SS501 au inceput sa rada si au asigurat ca vor participa cu siguranta la acest eveniment!


7.Ati vrea sa mergeti impreuna,ca voluntari in alte tari?

KJ:Daca am avea aceasta sansa,cu siguranta vom calatori impreuna toti 5!

HJB:Mi-ar placea sa merg in Irak,sa fac voluntariat,alaturi de colegii mei,sa ajut oamenii in nevoie.Pentru ca trupa

SS501 a primit multa dragoste din partea tuturor,ne-ar placea sa reintoarcem aceasta favoare societatii.

YS:Imi place Taiwan si as vrea sa ma reintorc acolo in vacanta.


8.Voi 5,va vedeti aproape in fiecare zi.Nu va plictisiti unul de celalalt ,daca va vedeti atat de des?


HJL:Sincer vorbind,ne vedem aproape in fiecare zi,cam 360 din 365 de zile pe an 

.Decat sa spunem ca suntem plictisiti,daca nu ne vedem in fiecare zi,asa cum obisnuim,ne-am simti ciudat,pentru ca

noi toti 5 suntem 1!


9.De obicei,studentii coreeni lucreaza in timpul vacantelor?Ce experiente de acest gen ati avut inainte de a debuta?



HJL:Este normal ca studentii coreeni sa lucreze…Ei livreaza ziarele sau sunt ospatari in diferite restaurante,la fel ca si

studentii taiwanezi.Hyung Jun a lucrat si el la un restaurant…

JM:A fost concediat pentru ca lipsea de la munca…

…Hyung Jun spune ca Jung Min vorbeste aiurea!S-a uitat la Jung Min si l-a avertizat din priviri...


10.Ce tip de fata va atrage?

KJ:Ma tem de caini,deci orice fata care nu aduce dupa ea si un catel,mi-ar placea.

HJL:O fata care poarta o palarie ,si sta pe un covoras sub un pom in timpul verii,m-ar atrage.

YS:O fata care poarta parul prins intr-o bentita elastica mi-ar atrage atentia.

JM:O fata entuziasta ca mine si care stie sa danseze dupa muzica.

HJB:O fata care stie sa gateasca si sa ma hraneasca )

HJL:Imi plac fetele care sunt prietenoase cu mine.

YS:Fata pe care o plac cu siguranta trebuie sa fie buna la gatit si sa stie cum sa faca curatenie.

KJ:Imi plac fetele care pot sa gateasca!Si sper ca viitoarea mea sotie sa fie la fel de buna cu mine si cu familia mea.

JM:Imi plac fetele care au pielea inchisa la culoare,care sunt increzatoare si poarta parul strans.Auriul este mai degraba

demodat in Coreea ,dar daca o fata alege sa foloseasca aceasta culoare,atunci inseamna ca este foarte

curajoasa.Admir fetele care sunt curajoase.Mai mult,o fata care poarta jeans,arata cel mai bine.Ultimul criteriu este ca

imi plac fetele care isi arata farmecul purtand o haina de culoare galbena.haha !



11.Dezvaluirea secretelor celorlati membri…



HJL:Cred ca Young Saeng este persoana cu un temperament 4D dintre noi.O data eram acasa la el si cand am inceput

sa vorbim despre lucruri sentimentale,el deodata a alergat in camera lui si a aprins cateva lumanari.El chiar a uitat

dupa aceea ca a aprins lumanarile si aproape a dat foc casei.

YS:De fiecare data cand mergem cu masina companiei, lui JungMin ii place sa stea pe locul din fata,de la sofer.O data a

vazut masina companiei in fata si a alergat spre ea.Nu stiu ce incerca sa faca…(JungMin a explicat:Am alergat spre ea

pentru ca am simtit ca pot alerga la fel de repede ca masina.)

JM:HyungJoon poarta intotdeauna lenjerie de corp atunci cand se afla in baie,chiar nu stiu ce este asa de misterios in

legatura cu asta.La Kyu Jong,zona pieptului din jurul claviculei a devenit mai puternica pentru ca exerseaza frecvent.

HJB:S-a intamplat o data ca am vrut sa-l trezesc pe JungMin,dar am realizat ca el disparuse deja.De fapt,el se

ascundea sub patura si manca.



12.Sunt asemanari intre tine si personajul Yoon JiHoo din “Boys over flowers”?


HJL:Kim Hyun Joong si Yoon JiHoo sunt total diferiti.Rolul din drama reprezinta printul ideal !

Ceilalti colegi au spus din nou:HyunJoong este o persoana 4D.



13.Cu ce tip de fata ati vrea sa va casatoriti?



HJB:Fete taiwaneze.

JM:Asta e o minciuna.(Kyu Jong si Young Saeng au fost de acord cu asta)

HJB:Da,fetele din Taiwan sunt foarte entuziaste…

JM:Eu sunt cel care iubeste fetele taiwaneze cel mai mult.I love Taiwan!



14.Care este cel mai memorabil moment de la debut si pana acum?

HJL:Cand am castigat premiul pentru cel mai bun nou-venit in Coreea,am cativa ani.,am fost foarte fericit incat am

simtit ca am primit recunoasterea tuturor.Speram sa impartasim bucuria noastra cu fanii taiwanezi ,si atunci cand vom

castiga un premiu in viitor.

KJ:In timpul reprezentatiei de debut,prima data cand am vazut numele grupului scris peste tot.Este cel mai memorabil

pentru mine.

HJB:Cand am implinit 100 de zile de la debut .Asta este memorabil pentru mine!






Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu