Facebook

ObseSS501

ObseSS501

vineri, 1 aprilie 2011

Park Jung Min intr-o noua drama,in Taiwan





Credit photo:as tagged



Membrul trupei SS501, Park Jung Min și-a lansat noul său album „NOT ALONE” , de asemenea se pregătește să filmeze o dramă în Taiwan,arătând ca un baiat frumos,de fapt el iubește sa poarte haine sportive care îl fac mai slab „ Sunt un leneș” spune el râzând.După schimbarea colecțiilor de Primăvară/Vară de la MARC BY MARC JACOBS(MMBJ), s-a trasformat dintr-un tânăr plin de viață într-un prinț care îi face pe fani să țipe. Când Park Jung Min a intrat in studio, i-a întâmpinat pe oamenii personalului cu mandarine ,deși acolo sunt peste 10 persoane in personal si securitate , in plus zeci de fani așteaptă afară înfruntând ploaia, care e incredibilă! Personalul din studio a spus că el este foarte cordial și nu face ifose ,ceva rar pentru artiști.Conceptul celor de la MBMJ este baiatul gentlemen si retro chic,asta for să facă ăentru această vară și primăvară.Park Jung Min că tricoul fără mâneci și jacheta este pentru stilul casual ,aceasta este mai mult ca și stilul său,el a spus că a început să își facă griji pentru imaginea sa pe când debuta „În acea perioada chiar dădeam prea multă importanță imaginii mele,când lucram purtam diferite costume,haine dar personal îmi place stilul casual”.A spus asta doar cu 2 minute înainte să iasă, el a continuat cu un râs „Dar totuși voi alege haine sport pentru a purta !”

Adesea cumpară lucruri fără să se gândească dacă sunt de la MBMJ tricourile, ceasurile etc. El a spus „Odată, când am fost în Hong Kong, am văzut un pulover tricotat, care era la reducere, astfel am intrat în magazin pentru a arunca o privire, în cele din urmă lucrurile pe care le-am cumparat nu toate sunt la reducere pentru că aceste haine frumoase nu sunt la reducere” El a recunoscut că el iubește cumpărăturile, a spus râzând „Cumpăr adesea chestii fără să mă gândesc, stilistul meu mă va opri întotdeauna ,pentru că lucrurile pe care le cumpăr sunt întotdeauna foarte scumpe şi nepractice, stilistul meu este mai practic, mă va ajuta să aleg.” În ceea ce priveşte imaginea albumul său, el are multe idei, 1 membru din anturajul său a spus cu un zâmbet „El este foarte dispus să-şi exprime punctul de vedere.” Vei adopta ideile sale? Răspuns „Vor fi luate în considerare”.






Romanian translation:Andrea@ObseSS501


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu