Facebook

ObseSS501

ObseSS501

marți, 28 decembrie 2010

Hyung Jun a acordat un interviu pentru ASIAE



          Dupa cum stiti, trupa SS501 a debutat in anul 2005 ,relativ in aceeasi perioada ca si DBSK,iar acum fiecare dintre membrii SS501 si-au inceput carierele solo.

De asemenea,Kim Hyung Jun nu este doar cantaret ci si un actor in devenire. Drumul sau in domeniul actoriei este la inceput ,de aceea el ia parte la numeroase lectii pentru a-si imbunatati abilitatile.


Kim Hyung Jun si-a dezvaluit recent talentul sau pentru actorie in musicalul "
Cafe-in",unde a interpretat dublu-rol.


El a mai spus:
"Ca sa fiu sincer,cand Hyun Joong a interpretat in drama "Boys Over Flowers" am fost putin invidios.Am vrut sa joc si eu intr-un film...Lucrez din greu ca sa-mi pot dezvalui si aceasta latura-cea de actor." 

De asemenea,Hyung Jun a marturisit:
"Cu scopul de a desfasura activitati solo,ne-am transferat la alte agentii.Cand m-am mutat la noua agentie am fost foarte ingrijorat,a trebuit sa ma adaptez...Cu toate ca acum lucrez si in domeniul actoriei ,cu siguranta voi continua sa cant." 


El a mai precizat faptul ca s-a simtit trist atunci cand oamenii s-au gandit ca nu o sa mai continue cu SS501.S-a simtit stanjenit si dezamagit ca nu mai poate sa-i vada zilnic pe colegii lui de trupa ,cu care a locuit atata timp ,dar s-a adaptat intr-o anumita masura.


Pentru Kim Hyung Jun ,casatoria este asemenea unei misiuni.El intentioneaza sa se casatoreasca pana la varsta de 29 de ani.Dar desigur,el crede ca daca va aparea o persoana potrivita este posibil sa faca acest pas mai devreme.Hyung Jun crede ca acest lucru-casatoria- poate avea o influenta pozitiva pentru activitatile sale in domeniul showbiz-ului.


Cand a fost intrebat cate prietene a avut pana in prezent,el a spus ca s-a intalnit cu 3 fete.Tipul sau ideal de fata este una draguta,sincera si simpla.


In 2011,in luna februarie va fi realizat primul sau album solo.De fapt,este un mini-album iar genul nu este foarte diferit de cel SS501.


"Voi deveni un bun cantaret si actor...Va rog sa-mi oferiti sustinere si multa dragoste din partea voastra!" 


Sa speram ca anul 2011 va fi un an plin de succes pentru Kim Hyung Jun!!! 



Sursa:Triple S Philippines 
Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu