Facebook

ObseSS501

ObseSS501

luni, 17 octombrie 2011

Hyun Joong vrea sa fie cel mai bun artist solo din SS501




Cu ocazia celui de-al doilea album "Lucky",Hyun Joong a sustinut o conferinta de presa in care a vorbit despre planurile sale de viitor.

Printre altele,el a mai spus:"N-am visat niciodata sa fiu un rocker ,dar intotdeauna mi-a placut rock-ul inainte sa intru in SS501.In scoala generala am facut parte dintr-o trupa,si am cantat si in biserica.Am vrut sa devin muzician!In viitoarele concepte vreau sa adaug si ceva mai mult din genul rock."

El a mai spus:"Vreau ca acest album sa fie mai bun decat primul,si as vrea sa aud ca sunt cel mai bun artist solo din SS501!"


Iata si noul MV "Lucky guy"


Video uploader:CJENMMUSIC@Youtube



by carolicity @ allkpop
Source + Photo: Newsen
Ro trans:Emmy Lee@ObseSS501 RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu