Facebook

ObseSS501

ObseSS501

luni, 4 iulie 2011

SS501 Kim Hyun Joong :Vreau sa fiu un adult grozav!





Kim Hyun Joong a dezvaluit recent ca are un complex in legatura cu aspectul sau.

Pe data de 13,la emisiunea "Every Night" ,de pe postul SBS,au fost invitati Kim Hyun joong si Lee Byung-joon.

HJL a spus:"Am o problema cu privire la look-ul meu.Imi creste barba.Eu nu inteleg de ce continua sa creasca,pentru ca sunt o celebritate.Pungile de sub ochi sunt destul de neplacute,de asemenea.Am devenit negricios pentru ca imi place sa joc fotbal.Corpul meu este deschis la culoare,dar fata mea e neagra.Daca te uiti la mine cand fac dus,arat ca un bat de chibrit!".



"Cand imi aduc aminte de "Boys over Flower",mi-e dor de zilele acelea.Vreau sa ma intorc inapoi.Dar acum realizez ca ar trebui sa devin un adult grozav,decat un pretty boy."






Source : http://news.nate.com/view/20110614n00456
Credit : hancinema;triplesforever.blogspot.com
Romanian trans:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu