Facebook

ObseSS501

ObseSS501

sâmbătă, 12 martie 2011


Kim Hyung Jun si Park Jung Min isi arata loialitatea








Recent,Park Jung Min a participat la spectacolul colegului sau de trupa,Kim Hyung Jun.

Kim Hyung Jun a sustinut primul spectacol pentru promovarea albumului sau de debut,pe data de 5 martie ,la Gaia Theatre,in Seul.

La acest eveniment a participat Kibum(fratele lui Hyung Jun),mama celor doi si Park Jung Min.

Dupa terminarea spectacolului,Hyung Jun si-a impartasit gandurile intr-o conferinta de presa"Am fost foarte emotionat pentru ca am pregatit acest mini-album multa vreme.In continuare voi munci mai mult...".

De asemenea,Hyung Jun a mai comentat despre activitatile solo:"Am stiut ca va fi diferit acum cand am activitati solo,fata de perioada in care lucrez cu SS501.Exista foarte multe lucruri dificile,pe care trebuie sa le controlez singur,fata de momentele in care membrii erau intotdeauna alaturi de mine,si ne ajutam unul pe celalalt."

Kim Hyung Jun si-a exprimat gandurile cu privire la colegii sai de trupa:"Membrii m-au sustinut tot timpul,prin intermediul apelurilor telefonice.M-au incurajat si mi-au spus sa muncesc mult in numele trupei SS501."


Mini-albumul lui Hyung Jun a fost realizat pe data de 8 martie.


Sa-i uram succes in continuare!!!SS501 and Hyung Junnie fighting!!!





Credits : SSTV + SS601.com + (English Translation) xiaochu @ Quainte501.com
Sursa:Triple S Philippines
Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu