Facebook

ObseSS501

ObseSS501

miercuri, 16 februarie 2011

Hyun Joong vorbeste despre viitorul album solo


1.Ce fel de album ai vrea sa realizezi?

HJ:Acum sunt in etapa in care aleg cantece.Inca nu am decis continutul.Am primit aproximativ 300 de cantece,din care voi alege 5 sau 6 pana la sfarsitul lui decembrie.



2.Ai cateva informatii pentru fanii tai japonezi care asteapta nerabdatori lansarea albumului tau?

HJ:Ei bine, numerele de dans sunt in centrul atentiei.Mi-ar placea sa compun eu cateva versuri ,dar inca ma intreb daca pot scrie un cantec sau nu.Albumul va fi gasit,de asemenea,si versiunea in chineza,versiunea taiwaneza...Voi face tot ce pot mai bine si voi putea sustine si un spectacol in Japonia.



3.Inainte spuneai ca ,de obicei, compui cantece folosind chitara sau pianul in propriul studio de acasa.Ce poti spune despre activitatile tale recente in domeniul muzicii?

HJ:Momentan sunt foarte ocupat si nu prea am timp liber.Inainte sa ma pregatesc pentru albumul sau,mi-ar placea sa iau o lectie de dans mai intai.Cu acest scop,un faimos dansator va veni din New York(acest dansator a facut coregrafii pentru Usher,Justine Timberlake si Ne-Yo).Voi lua lectii de dans de la el.



4.Atunci ne putem astepta la un spectacol de dans autentic.

HJ:Da,intr-adevar.De abia atunci voi canta la chitara,sau voi compune cantece, dupa ce voi fi multumit de performanta mea in dans.



5.Dupa cum vezi,k-pop-ul devine din ce in ce mai popular.Ce crezi despre asta?

HJ:Sunt foarte bucuros pentru faptul ca multi coreeni au activitati in Japonia si au o reputatie buna.Chiar daca in centrul popularitatii se afla acum trupele de fete si baieti,mi-ar placea sa fac tot ce pot mai bine ,pentru a dovedi ca si artistii solo coreeni sunt fantastici.



6.Ce stil de muzica doresti sa canti?

HJ:Muzica pe care imi doresc sa o fac este"muzica de performanta".Cu amestecul de muzica,dans si arta video ,imi doresc sa pot creea un spectacol audiovizual.



7.Ce fel de film iti place cel mai mult?

HJ:Mai intai,imi plac SF-urile (cred ca se refera la cele cu extraterestri ...stiti la ce ma refer ).Dintre productiile recente,imi plac "Transformer" si "Avatar".



8.Ai vrea sa creezi ceva care sa fie similar cu genul SF?

HJ:Da,asa este.MV-ul va avea ceva nou si unic si va fi inspirat din acest gen de creatii.Ma gandesc la ceva acum...Cand veti vedea albumul meu,veti intelege...Asta este ceea ce Hyun Joong vrea sa realizeze.



9.De acum inainte,iti vei extinde activitatile din Coreea,pana in Japonia,China ,Taiwan si asa mai departe.Cum ai vrea sa reusesti in Asia?

HJ:Mi-ar placea sa sustin un eveniment de caritate cu toti fanii din Asia,la un loc.


[Acest interviu a fost luat in luna decembrie 2010.
Nu stiu de ce a aparut abia acum...]



Sursa:Triple S Philippines
Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu