Facebook

ObseSS501

ObseSS501

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Park Jung Min vorbeste despre SS501 si despre                                            viitoarele activitati  


       SS501 Jung Min isi anunta oficial activitatile solo.

Jung Min a vorbit despre viitoarele activitati  si  si-a  marturisit  sentimentele cu privire la membrii SS501, care evolueaza ca artisti-solo,intr-o conferinta de presa oficiala desfasurata pe data de 30 septembrie 2010.


Pana acum,Jung Min a incheiat contracte cu Sony Music si  Yamaha Music Entertainment.El va desfasura activitati in China,Taiwan,Hong Kong ,Thailanda,Malaysia,Vietnam si Singapore, de asemenea si in Japonia.


Intr-un interviu,Jung Min a raspuns catorva intrebari:



Care este parerea ta despre activitatile din China?

-JM:Vreau sa fiu eu insumi.Voi incerca sa fac tot ce pot mai bine...

Te ingrijoreaza ceva?

-JM:Nimic,deocamdata.Ma adaptez bine...

Ce crezi ca apreciaza la tine oamenii din China?

-JM:Sunt o persoana sociabila si rad foarte repede.Probabil,ei apreciaza prietenia mea si faptul ca vreau sa invat limba lor...

......................................................................................................................................

Unde ai vrea sa fii intr-un an? In cinci ani?



-JM:Imi doresc sa avansez mai repede intr-un an.Mi-as dori , sa ma cunoasca foarte multe persoane si cinci ani mai tarziu sa-mi gasesc locul...Si desigur,mi-ar placea sa lucrez cu membrii SS501 macar o data pe an...Si ceilalti membrii isi doresc asta la fel de mult,dar suntem in agentii diferite. Eu,personal,as vrea sa fixez o data dar Young Saeng si Kyu Jong inca nu au finalizat contractul cu nici o agentie pana acum.



Ca artist solo,de ce ai nevoie mai mult?



-JM:Fiind fara colegii mei ,ma simt putin singur.Momentan,invat japoneza si chineza...

......................................................................................................................................

Ai vreun mesaj pentru fani?



-JM:Voi ramane acelasi Jung Min pe care ei il stiu dintotdeauna.Va rog,asteptati-ma.Voi reveni cu o noua imagine!


De asemenea ,in cadrul unui interviu in Korea,Jung Min a precizat ca vrea sa lucreze din nou cu membrii SS501. Si cel mai important lucru este faptul ca "activitatile SS501" reprezinta o prioritate  a contractului sau cu noua companie . El a mai spus ca:"Activitatile trupei si activitatile solo sunt la fel de importante!



We'll wait  you! Five as one!


Credits: Everyday Economy, Asia Economy, Donga + AllKPop
Sursa: Triple S Philippines
Romanian translation Emmy Lee @ Triple S Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu